sobota, 13 kwietnia 2013

Dodatki, czyli to, co dziewczyny lubią najbardziej.

Wszystkie kochamy dodatki. Ja mam "bzika" na punkcie apaszek, szali i chust. Moja szafa jest ich pełna, a i tak wciąż przybywają nowe.



Pisząc tu o dodatkach mam na myśli dodatki, które dopełniają dzianinę. Do prostego swetra doszywam pomysłowe guziki i nie ma już nudy, a jest oryginalność. Dotyczy to zarówno ubrań dla dorosłych i dla dzieci. 
Kolekcja ubrań dla dziewczynek "Fiołki i Róże", którą się teraz zajmuję musi być dopięta na ostatni guzik. I to dosłownie :). Lubie dobierać dodatki do sweterków, tunik, bolerek. Do każdego ubranka indywidualnie dobieram wykończenie: guziki czy aplikacje. Biegam z kawałkami włóczki po sklepach z guzikami i przymierzam, przymierzam, przymierzam...aż efekt będzie taki jak sobie wymarzyłam...
 



 Nie ma tu miejsca na przypadek, ubranko z wykończeniem ma stanowić piękną całość. Lubię dopracować projekt i dopiąć go na przysłowiowy i dosłowny ostatni guzik. Kolekcja jest dla Małych Dam i ma być śliczna, tak i One.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz