poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Różowy sweterek gotowy, czeka na swoją damę.

Dwie kieszonki, guziczki i różowe cudo gotowe.

Małe jest piękne, także w tym wełnianym wydaniu.

Sweterek w rozmiarze 116/128 pozwoli małym damom czuć się wyjątkowo. Pasuje zarówno do letniej sukienki na eleganckie wyjścia, jak i do rybaczek na popłudniowy spacer po plaży.


Sporo zamieszania miałam z guzikami. Żadne nie pasowały do mojego wyobrażenia, jakie miałam w kwestii wykonczeń dla tego swterka. Wiedziałam jakie mają być... tylko gdzie je kupić?
W końcu znalazłam! Nie, nie w sklepie... W pudełku z guzikami mojej mamy. Swojego czasu przywoziła takie cuda z zagranicy. Śliczności! Zasługuja na oddzielny temat.




Różowy sweterek wykończony czeka na swoją damę.
Mam nadzieję, że noszenie go sprawi jej wielką przyjemność.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz