czwartek, 11 kwietnia 2013

Różowy sweterek, czyli elegancja dla małych dam.

Elegancja nie musi być dorosła. Małe damy są urocze!
 





Ten różowy sweterk to moje ostatnie, choć nie ukończone jeszcze dzieło. Rozmiar 110/116. Odcień różu idealny dla słodkich dziewczynek. Czeka mnie jeszcze zrobienie naszywanych kieszeni. Całość zapowiada sie znakomicie!
Kupiłam tę wełnę, ponieważ spodobał mi się kolor. To on zainspirował mnie do zrobienia tego sweterka. Styl sportowej elegacji, który bardzo lubię. Elegancka biel lamówki ze sportowym akcentem naszywanych kieszeni, które właśnie robię ;).





Dodatkiem jest torebeczka robiona na szydełku, też jeszcze w fazie wykonczeń. Mam kilka pomysłów na wykończenie i nie mogę się zdecydować;). Poproszę córke o pomoc, ma "dobre" oko do tych rzeczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz