sobota, 6 kwietnia 2013

Amarantowa radość, czyli energia koloru.


Kiedy zobaczyłam tę włóczkę od razu przyszedł mi do głowy pomysł na torebkę dla małych dziewczynek kochających róż.  Taka torebka na małe skarby, to niezbędny dodatek na nadchodzącą wiosnę i lato. Torebeczka urzeka intenywnością koloru, a filetowy kwiat nadaje elegancji.

Amarantową torebkę zrobiłam na szydełku. Połączenia wykonałam również szydełkiem - wełną w kolorze lawendowym.

Idealna propozycja dla dziewczynek, które chcą wyglądać wyjątkowo.





Praca przy tego typu dodatkach to prawdziwa przyjemność. Mam córeczkę, teraz już 13-letnią pannicę i doskonale pamiętam jej zamiłowanie do jaskrawego różu i intensywnego fioletu. Całe wnętrze szafy miało kolor różowy. Było fantastycznie i radośnie. Każde kolejne ubranie, opaska do włosów czy nawet maskotka były różowe albo fioletowe. Z rozmarzeniem wspominam tamte czasy.Teraz córka woli czarny, ale to już całkiem inna historia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz