wtorek, 7 maja 2013

Torebka, czyli niezbędnik każdej Małej Damy.

Torebka, to niezbędny element w szafie każdej Małej Damy. Torebka służy ku ozdobie, to na pewno. Ma jednak ze sto innych, jakże pożytecznych funkcji.  Jest rzeczą, która mówi: patrzcie jaka jestem. Jest miejscem na schownie wspaniałych skarbów. Chcesz mieć szczęśliwy kamyczek zawsze ze sobą? Chcesz schować bransoletkę, albo pierścionek? Chcesz zanieść przyjaciółce cukierki? Najlepsze rozwiązanie - mała torebka! Jest idealna do schownia małych skarbów i wielkich tajemnic.
 
Wszystkie torebki zrobione są na szydełku. Dwie robione na prostokącie, pozostałe od środka, w kwadracie i jedna okrągła. Użyłam welny Dora w różnych odcieniach różu i fioletu, szydełko 4,5. Torebki robiłam tylko półsłupkami i słupkami. Ważny był dla mnie kolor.  To fajne uzupełnienie stroju. Moja córka, kiedy miała kilka lat uwlebiała nosić takie torebki, choć czasami były po prostu puste;).

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz